Uždaviniai:
- Padėti specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams įsisavinti ugdymo turinį ir ugdyti jų neišlavėjusias pažintines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Rengti ir naudoti parengtas mokymo priemones atsižvelgiant į mokinių amžių, specialiuosius ugdymosi poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį.
- Teikti informaciją mokyklos bendruomenei apie specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymą, formuoti mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius. Bendradarbiauti su ugdymo proceso dalyviais: klasių vadovais, dalykų mokytojais, kitais pagalbos mokiniui specialistais, tėvais.
Specialiojo pedagogo veiklos turinys:
- Įvertina mokinių gebėjimus ir sunkumus, nustatant specialiuosius ugdymosi poreikius;
- Organizuoja individualius ir grupinius užsiėmimus specialiųjų poreikių mokiniams lietuvių kalbos ir matematikos pamokų metu;
- Lavina mokinių sutrikusias pažinimo funkcijas (dėmesio, suvokimo, mąstymo);
- Teikia metodinę pagalbą ir konsultacijas mokytojams, kaip pritaikyti ir individualizuoti „Bendrąsias ugdymo programas”;
- Rengia rekomendacijas mokytojams darbui su specialiųjų poreikių mokiniais;
- Bendradarbiauja su gimnazijos Vaiko gerovės komisija, Šalčininkų rajono savivaldybės Pedagogine psichologine tarnyba;
- Dalyvauja gimnazijos Vaiko gerovės komisijos posėdžiuose;
- Informuoja tėvus (globėjus) apie specialiųjų poreikių mokinių ugdymo pasiekimus;
- Kaupia metodinę literatūrą apie specialiųjų poreikių mokinių ugdymą;
- Rengia metodines didaktines priemones.
Specialioji pedagogė: Diana Puškarenkienė
Darbo laikas
|
|||||||
Konsultacinės valandos: | |||||||
|
|||||||